Lundia yhteistyökumppaniksi #HYVINKÄY asumisen kampanjaan Hyvinkäällä

Suomalainen pitkän linjan huonekaluyritys Lundia on yhteistyökumppanina Hyvinkään kaupungin #HYVINKÄY asumisen kampanjassa. Kuukauden mittaisessa kampanjassa bloggarit Natalia Salmela ja Esko Kyrö muuttavat Helsingistä Hyvinkäälle, jakaen kokemuksiaan uudessa kaupungissa asumisesta sosiaalisen median kanavissaan. Lundia on yhteistyökumppanina bloggareiden uusien kotien sisustuksessa ja yrityksen huonekalut ja valaisimet tulevat näkymään bloggareiden arjessa heidän muiden huonekalujensa rinnalla.

-  Lundialla on jo entuudestaan kokemuksia eri somevaikuttajien kanssa tehtävästä yhteistyöstä, ja pidimme siksi #HYVINKÄY –kampanjaa mielenkiintoisena tapana jatkaa aiempaa linjaamme, taustoittaa Lundian toimitusjohtaja Michaela von Wendt.

-  Kuullessamme juuri Esko Kyrön ja Natalia Salmelan muuttavan Hyvinkäälle, tiimimme innostui yhteistyöstä entisestään, joten oli kaikin puolin helppo päätös lähteä mukaan Hyvinkään kaupungin kampanjaan, toteaa von Wendt.

Laadukkaita, Suomessa valmistettuja sisustustuotteita myyvä Lundia on kotimainen perheyritys ja osa Sinituote -konsernia.

-  Pidän Lundian tuotteista, joten tämä sisustusmahdollisuus oli hauska Hyvinkään –muuton mukanaan tuoma yllätys, kertoo www.wtd.fi –blogin pitäjä Natalia Salmela, joka myös tunnetaan eri vuodenaikoja huomioivan, terveellistä ruokailua edistävän Satokausikalenterin toimitusjohtajana.

Bloggarien uusi arki alkamassa – laaja joukko kaupallisia toimijoita mukana

#HYVINKÄY- kampanja on saanut hyvän vastaanoton paikallisten yritysten keskuudessa. Tähän mennessä kampanjaan ovat lupautuneet mukaan Lundian lisäksi Muuttohaukat, kauppakeskus Willa, Kytäjä Golf ja Kytäjän kodit, Hotel Sveitsi ja 2Puuta Bistro & Bar. Bloggarien kokemukset eri yhteistyökumppanien palveluista tulevat näkymään kampanjan aikana eri sosiaalisen median kanavissa.

-  Hyvinkääläisiltä saatu kannustus ja kaikki kutsut tutustua kaupunkiin eri tavoin on ollut upea juttu, kiittelee opettajana työskentelevä Esko Kyrö, jonka asumista Hyvinkäällä voi seurata www.eskokyro.fi –blogissa ensi viikosta lähtien.

Hyvinkää haluaa olla yhä useamman kotikaupunki

-  Hyvinkään kaupungin väestö on viime vuotta lukuun ottamatta kasvanut tasaisesti yli kolmekymmentä vuotta. Haluamme myös jatkossa olla yhä useamman kotikaupunki. Käynnissä on useiden kymmenien miljoonien arvoisia asunto- ja koulurakentamisen projekteja, joten meillä on erittäin hyvät edellytykset tarjota erilaisia asumisen mahdollisuuksia Uudenmaan kasvavalle väestölle, sanoo kaupunginjohtaja Jyrki Mattila.

-  Kampanjamme on jatkumoa vuoden 2013 Asuntomessuista lähtien tehdyille ponnistuksille Hyvinkään asumisen markkinoinnin ja tunnettuuden vahvistamiseksi. Olemme erittäin iloisia siitä, että olemme löytäneet hyviä yhteistyökumppaneita. Ennakkoluulottoman kampanjan julkistamisen saama myönteinen vastaanotto on ollut kaikin puolin hyvä alku, arvioi Jyrki Mattila.

Lisätietoja:
Jyrki Mattila, kaupunginjohtaja, Hyvinkään kaupunki, p. 040 541 9576
Michaela von Wendt
, toimitusjohtaja, Lundia, p. 050 582 2585
Lundian huonekalut ja valaisimet: www.lundia.fi

Mistä #HYVINKÄY -kampanjaa voi seurata?

Natan Instagram-tili:
https://www.instagram.com/natawhitetrash

Natan blogi:
http://wtd.fi/

Eskon Instagram-tili:
https://www.instagram.com/eskokoo

Eskon blogi:
https://eskokyro.fi/

www.hyvinkäy.fi

Päivitetty 23.5.2019