Hyvinkää valmistelee asuntomarkkinointikampanjaa toukokuun lopulle bloggarien kanssa

Hyvinkään kaupunki on tilannut Ellun Kanat Oy:ltä markkinointi- ja toteutussuunnittelun Asuntotempaus-tapahtumapäivää koskien. Hankinta perustu kaupungin tarpeeseen saada ulkopuolista osaamista ja uutta näkemystä Hyvinkään monipuolisten asumismahdollisuuksien ja kaupungin houkuttelevuuden markkinoinnin tueksi. Idea tapahtuman järjestämiseen saatiin Hyvinkään poliittisilta päättäjiltä kaupungin kehittämisjaostossa loppuvuodesta 2018.

Yhteissuunnittelun pohjalta Ellun Kanat Oy on nyt valmistellut Hyvinkäälle räätälöidyn palvelupaketin, jonka keskeisenä sisältönä on tarjota kaupungille mahdollisuus saada yksittäisen tapahtumapäivän lisäksi myös pidempikestoista mediahuomiota ja –näkyvyyttä sosiaalisen median mielipidevaikuttajien eli bloggarien kanssa tehtävän yhteistyön avulla.

- Esittelimme asiaa kaupunginhallitukselle, ja yhteinen näkemyksemme oli, että uudenlainen lähestymistapa asumisen markkinointiin some-kampanjan avulla on kokeilemisen arvoinen, sanoo kaupunginjohtaja Jyrki Mattila.

Asuntotempaus järjestetään samanaikaisesti jo perinteeksi muodostuneen Yhden päivän jutun kanssa 29.-30.5.2019. Tapahtumakokonaisuus käynnistää Hyvinkään monipuolisen tapahtumakesän sillä jo seuraavana viikonloppuna (7.-9.6.) Hyvinkään lentokentällä järjestetään Suomen suurin rockfestivaali Rockfest. Seuraa Hyvinkään kaupungin tapahtumakalenteria pysyäksesi ajan tasalla monipuolisesta tapahtumatarjonnasta https://tapahtumat.hyvinkaa.fi

Lue aiempi uutinen aiheesta https://www.hyvinkaa.fi/muut-sivut/uutissivut/kuulutukset1/hyvinkaan-asuinalueet-tutuksi-toukokuun-asuntotempauksessa/

Päivitetty 24.5.2019