Toiminta koronan aikana

Hyvinkään Vesi ottaa toiminnassaan huomioon asiakkaiden ja henkilökuntansa turvallisuuden poikkeusaikana.

Hyvinkään Vesi ottaa toiminnassaan huomioon asiakkaiden ja henkilökuntansa turvallisuuden poikkeusaikana. Tästä syystä Hyvinkään Veden toimesta asiakaskäyntejä pyritään vähentämään ja jokaisen asennustyön kiireellisyys tarkastellaan erikseen.

Suuremmat työmaat tarkastellaan kokonaisuuksina ja toimintatavat määräytyvät tapauskohtaisesti työmaiden vaatimukset huomioiden. Poikkeusaikana ei tehdä vesimittareiden kausivihtoja. Samoin muut kiireettömät asennus- ja asiakaskäynnit siirretään tehtäväksi poikkeusajan jälkeen. Pääasiassa suoritetaan vain kriittisiä tai välttämättömiä korjaus- tai asennuskohteita.

Hyvinkään Vesi suorittaa edelleen normaalia verkoston ylläpitotoimintaa, kuten jätevesiverkon alueellisia huuhteluja tai muita välttämättömiä verkostokorjauksia. Nämä normaalit toiminnat eivät aiheuta poikkeustilanteeseen liittyvää haittaa. Välttämättömistä vesikatkoista verkostotoiminnassa ilmoitetaan normaaliin tapaan asiakkaille tekstiviestillä.

Muistathan varmistaa, että kiinteistönomistajan/ yhteyshenkilön puhelinnumero on vesilaitoksen käytössä. Huomioithan, ettei yhteystiedot tai niiden muutokset päivity järjestelmäämme automaattisesti. Voit ilmoittaa yhteystiedot joko puhelimitse 040 832 5353 tai sähköpostilla vesihuolto@hyvinkaa.fi.

Ohjeistus perustuu Sosiaali- ja Terveysministeriön ja Ympäristöministeriön ohjeistukseen asuinrakennusten korjaushankkeisiin Covid-19-epidemian aikana.
Lisätietoja https://stm.fi/stm-ohjeet-koronavirustilanteessa.

Päivitetty 7.4.2021

HYVINKÄÄN VESI 
Kerkkolankatu 42,
05800 Hyvinkää 
PL 24, 05801 HYVINKÄÄ 
p. 019 459 11* (kaupungin vaihde)


Laskutus:
ma-pe 9-15
040 832 5353
vesihuolto@hyvinkaa.fi

Muut palvelut
ma-to 7-16, pe 7-14