Sosiaali- ja terveyspalvelujen hyvinkaa.fi-sähköpostiosoitteet lakkaavat toimimasta 28.2.19

Sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntaloppuiset sähköpostiosoitteet (esim. etunimi.sukunimi@hyvinkaa.fi) lakkaavat toimimasta 28.2. ja sähköpostia lähetetään tämän jälkeen vain @keusote.fi-loppuisiin osoitteisiin. Tämä koskee niin henkilöstön kuin yksiköiden sähköpostiosoitteita. Kun lähetät sähköpostia kuntaloppuiseen sähköpostiosoitteeseen (1.3.-19 jälkeen), niin viesti ei siirry sieltä enää henkilön tai yksikön @keusote.fi osoitteeseen, kuten ne ovat tähän asti siirtyneet. Saapuneesta viestistä ei mene tietoa vastaanottajalle, ja viestin lähettäjä saa ainoastaan tiedon, että osoite ei ole käytössä.

Sähköpostiosoitteet eivät välttämättä ole muuttuneet ”yksi yhteen”, eli samanmuotoisiksi, koska kuntayhtymässä on samannimisiä henkilöitä ja samannimisiä yksiköitä. Yhteystietojen löytyminen voi joskus olla haasteellista, koska tietoa löytyy sekä jäsenkuntien että kuntayhtymän verkkosivuilta. Tietoja päivitetään pääsääntöisesti vain kuntayhtymän sivuille.  Jäsenkuntien verkkosivujen asiasisällöt sekä yksiköt ja puhelinnumerot ovat kuitenkin säilyneet ennallaan, esimiesten kohdalla on tullut joitain muutoksia.

Kuntayhtymän verkkosivujen rakennetta ja sisältöjä täydennetään koko ajan. Tarkoituksena on, että jatkossa kaikki sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvä tieto on löydettävissä yhdestä paikasta, kuntayhtymän verkkosivuilta. Jäsenkuntien verkkosivuilta sosiaali- ja terveyspalvelujen asiat poistuvat nykyisessä laajuudessaan, kun kaikki tarvittava tieto on siirretty kuntayhtymän sivuille.

Palautetta voi antaa monin eri tavoin

Asiakaspalaute kannattaa ensisijaisesti lähettää kuntayhtymän verkkosivujen kautta, jolloin se tavoittaa parhaiten ja nopeimmin asiasta vastaavan tahon. Verkkosivujen kautta lähetetyt asiakaspalautteet välitetään keskitetysti eteenpäin oikealle henkilölle, sen yksikön esimiehelle tai palvelualueelle, jota palaute koskee. Palautetta voi antaa nimettömänä tai yhteystietojen kanssa, jos haluat vastauksen palautteeseesi.

Asiakaspalautetta voi antaa myös perinteisillä tavoilla, kirjeitse ja suullisesti.  Kirjeposti lähetetään osoitteeseen: Keski-Uudenmaan sote –kuntayhtymä, PL 46, 05801 Hyvinkää. Aina ei tarvitse palautetta antaa kirjallisesti, vaan sitä voi antaa myös suullisesti, paikan päällä. Positiivista ja rakentavaa palautetta voi antaa suoraan yksittäiselle työntekijälle tai vietäväksi yksikköön, jonka toimintaa palaute koskee.

Palautteiden avulla meidän on mahdollista kehittää toimintaamme ja korjata epäkohtia. Palautteesi on meille siis tärkeää ja otamme sitä vastaan enemmän kuin mielellämme!

Päivitetty 20.2.2019 Tulosta

   
    Linkki kaupungin etusivulle

 

 

 In English 

  

Lähetä e-kortti

 

Työntekijöille: 
webmail
Opettajat:
- outlook.com/edu.hyvinkaa.fi 

OTA YHTEYTTÄ

PL 86 / Kankurinkatu 4-6
05801 Hyvinkää
p. 019 459 11*
kirjaamo@hyvinkaa.fi
    
Kartta Villatehtaan alueesta 

Kaupungin sähköpostiosoitteet:
etunimi.sukunimi@hyvinkaa.fi
   
Avoinna:
ma-to klo 8-16, pe klo 8-15

   

PALAUTE

Lähetä palautetta

Puhelinvaihde 019 459 11*

VERKKOLASKUT & OSOITE

Verkkolaskutunnus  ja osoite:

verkkolaskuosoite OVT003701258660

operaattori CGI 003703575029

Kaupungin Y-tunnus: 0125866-0

 

PAPERILASKUJEN TOIMITUKSET:
  

Hyvinkään kaupunki
Ostolaskujen käsittely
PL 1
05801 HYVINKÄÄ