Anna palautetta

Kehitä kanssamme – kerro meille asiakaskokemuksestasi!

Lupaamme asiakkaillemme laadukkaita sosiaali- ja terveyspalveluita asiakastarpeiden mukaisesti. Haluamme kuulla, miten olemme onnistuneet.

Anna palautetta

1. Anna palautetta

  • täyttämällä sähköinen lomake yllä olevan linkin takaa
  • toimipisteissä löytävillä paperipalautelomakkeilla
  • suullisesti henkilökunnalle

2. Käsittelemme palautteesi

  • luottamuksellisesti siinä yksikössä, mitä palaute koskee.

3. Vastaamme palautteeseenne

  • jos haluat vastaukset, muistathan jättää yhteystietosi palautelomakkeella

4. Palautteen avulla kehitämme ja arvioimme palveluitamme

  • siksi tiedot asiakkaidemme palvelukokemuksista ovat ensisijaisen tärkeitä meille


Huomioi palautetta antaessasi

  • Palautteeseen ei saa laittaa henkilötunnusta tai luottamuksellista tietoa omasta tai toisen henkilön hoidosta, koska tämän palautelomakkeen tietoturvaa ei ole varmistettu.
  • Tietosuojasyistä henkilökohtaista hoitoa koskeviin kysymyksiin ei vastata palautejärjestelmän kautta, vaan tuolloin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan yksikköön
  • Varattua aikaa ei voi perua palautelomakkeella.


Tyytymättömyys hoitoon, kohteluun
tai palveluun

Sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaana sinulla on oikeus tehdä kirjallinen muistutus tai kantelu, jos olet tyytymätön palveluun, hoitoon tai kohteluun. Lisäksi mahdollisissa potilas-, lääke- ja esinevahingoissa voit hakea korvausta. Lisätietoja sivulla Asiakkaan ja potilaan oikeusturvakeinot.

Päivitetty 4.6.2019 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 

 
Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694
Operaattorin (CGI) välittäjätunnus: 003703575029
Operaattori CGI Suomi Oy


Paperilaskut:

Keski-Uudenmaan sote ky
Ostolaskujen käsittely
PL 1
05801 Hyvinkää